Ofte stillede spørgsmål

Generelt

Hvorfor er produkterne så billige?

Vi har lavet eksklusive aftaler med udvalgte leverandører og køber ofte restpartier hjem. Alle varer der sælges er lagervarer.

Har i kopivarer?

Nej, vi har ingen kopivarer i vores sortiment.

Hvordan sikrer jydepris.dk høj kvalitet?

Vi samarbejder med udvalgte leverandører og kender derfor altid de produkter vi sælger. Produkterne på vores platform har altid været forbi vores personale, inden det påsættes. Alle produkter udvælges efter inspektion og test.

Det er din garanti for en god handel.

Hvorfor hedder i Jydepris?

Alle ved at god købmandsskab findes i alle områder og steder. Men ingen jyder betaler for meget for en vare – derfor har vi lavet jydepris.dk. Her finder du altid de bedste priser, til alle i hele Danmark.

Fragt og levering

Hvad koster levering?

Levering fremgår altid af købsflowet og kan variere afhængig af varen. De fleste varer sendes med GLS og koster 69 kr. til pakkeshop.

Hvad gør jeg hvis en varer er ødelagt ved levering?

Det er vigtigt at du afviser pakken ved udlevering, hvis der er tegn på brud eller skader.

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret. Fortryder du dit køb, skal du kontakte vores kundeservice på [email protected] med følgende oplysninger:

  • Ordrenummer
  • Fulde navn
  • Adresse
  • Hvorfor du ønsker at fortryde dit køb
  • Hvilke produkter du ønsker at returnere

Reklamation

Hvor lang tids reklamation har jeg?

Du har 24 måneders reklamation, ifølge dansk lovgivning. Oplever du problemer med din vare, kan du sende en e-mail på [email protected]. Vedhæft billeder og en grundig beskrivelse af reklamationen.

Navigation

Din kurv

Ingen varer i kurven.